Thursday, February 26, 2009

Home » » ~rindu senyuman ibunda~

~rindu senyuman ibunda~

sudah lama rasenye tak pulang ke kampung.. jumpe mak ayah, adik2 ku yang sedang menginjak dewasa dan cute miut blaka.. walaupun setiap hari call atau msg dgn dorang, rasa rindu ini tak pernah hilang, selagi belum memeluk dan mencium pipi mak, mencium tangan abah, mencubit2 pipi adik ku... rasa rindu ini tidak tertanggung..



rinduuuuuuuu sangat....
senyuman ibunda,
gelak tawa ayahanda,
senda gurau pengubat duka,
kasih yang dicurah,
ikatan terbina,
wujudlah keluarga bahgia...


berita gembira...
rindu hati ini akan terubat tak lama lagi..
sebab, dah bli tiket balik kg.... yeay...
6Mac2009 jam 2.15pm..
mula2, nk amik tiket lagi awal..
dlm kul 11.00 pg ke, tapi,
apakandaya...
belum ade kekuatan utk ponteng studio.. hehe..
bukan ape, takut ade hal2 yang penting nt, sape yang susah???
haaa.. diri sendiri jgk y susah..
so, langkah bijak telah diambil.. hehe..

mungkin, sampai KL dalam pukul 5.00ptg..
& sampai rumah dalam pukul 6.30ptg..
heeee.. harap2 perjalanan balik nanti lancar dan selamat... amiiinnnn...
doakan keselamatan umi ye...

tak sabar rasenye nk tunggu saat tu...
korang plak cane??
xbalik kampung ke??

4 comments:

  1. hooo...gumbiranya rasa hati semua org kampung..
    kena wat kenduri doa selamat nie...ingat jalan balik x

    ReplyDelete
  2. heee... mmg sonok sgt ni..
    exited nak balik kampung ni.. heee..
    mmg ade kenduri pun...
    tp, kenduri kawen la..
    spupu kawen.. jemputla datang.. hee

    ReplyDelete
  3. hee..

    sabo2..

    moga2 sume slamat~

    ReplyDelete
  4. yee...
    insyaAllah sumenye akan slamat...
    Amiinnnn..

    thanks nurain..
    =)

    ReplyDelete