Saturday, January 31, 2009

Home » » menginjak dewasa

menginjak dewasa

bercerita tentang perkataan DEWASA.. apa yang anda faham tentang DEWASA?? erm.. pemikirian semakin matang, dan bersedia memimpin dan bertanggungjawab terhadap keputusan yang dibuat.. semakin hari, semakin ramai rakan-rakan aku yang mula melangkah ke arah itu.. erm.. mereka telah membuat keputusan yang besar dalam hidup mereka.. iaitu perihal pemilihan pasangan hidup dan perkahwinan.. erm.. mereka betul2 tekad dengan keputusan yang telah dibuat.. 11 mac 2009, merupakan tarikh bahagia dua pupu mizz senyum,.. aina aisyah name die.. walaupun muda 2 taun dari mizz senyum, namun die telah dewasa kerana membuat keputusan untuk berkahwin.. tahniah aina.. akak doakan bahagia selalu yea.. begitu juga pada 01 Mac 2009, iaitu lebih kurang seminggu sebelum aina melangsungkan perkahwinannya, sahabatku amalina juga akan menghadapi saat bahagia.. dia telah dirisik oleh jejaka pilihan hatinya.. tetapi, ia masih menjadi rahsia bagi kami semua.. kerana sehingga kini, die masih merahsiakan siapa jejaka tersebut.. erm.. surprise katenye.. erm.. yanti plak, bln 7 ni nk bertunang dgn org kampung aku.. erm... betullah.. kalau dah jodoh, takkan ke mana.. kan?? bila mizz senyum nak menginjak dewasa ni?? hehe..

2 comments:

  1. Sentiasalah berdoa agar dikurniakan teman hidup yang sukakan kita bukan kerana bentuk fizikal kita, kita maybe jenis yang padanya mudah dipegang, mudah dibonceng atau mudah untuk percaya dengan laki-laki.

    Berdoalah agar ditemukan dengan lelaki yang sukakan kita kerana sifat dan pribadi kita, pendapat kita yang dihargai dan nasihat kita yang diikuti.

    Semoga maju jaya...

    ReplyDelete
  2. aminnn....
    terima kasih dr sepet..
    nasihat dan doamu di alu2 kan..

    ReplyDelete