Thursday, July 09, 2009

Home » bila edey + semangat bergaul menjadi satu

bila edey + semangat bergaul menjadi satu

1. Bekas kekasih saya adalah
:entah.. lupe la
2. Saya sedang mendengar
:suara akmal dlm cite syurga cinta
3. Mungkin saya patut
:tdo.. tp, x boleh.. teringat kat abg.. huhu..
4. Saya suka
:makan coklat.. hehe.. sebab tu tembam.. haha
5.Sahabat-sahabat baik saya
:senyum slalu....
6.Saya tak paham
:kenapa die marah??? kan dah janji x nk bg sy stress
7.Saya kehilangan
:abg utk mlm ni.. huhu.. sedey2..
8.Ada yang berkata
:saya ceria, tapi, hati.... Allah saja y tahu
9.Makna nama saya
:ibu segala bunga
10.Cinta itu adalah
:percaya antara satu sama lain..
11.Di suatu tempat, seseorang sedang
:demam sbb durian & merajuk sebab sy
12.Saya akan cuba
:kekalkan pointer semester ni.. jia yokkk!!!!
13. Ayat SELAMANYA membawa maksud
:hingga ke hujung nyawa
14.Telefon bimbit saya
:Nokia old school je..
.15.Bila saya terjaga dari tidur
:guling2 dlu smbil memikirkan aktvt ape y nak dbuat..
16.Saya paling tak suka apabila
:kne marah.. huhu.. sedey sgt taw.. huhu.. xley tdo!!! uwaaaaaaaa
17.Pesta/Parti adalah
:makan-makan @ meraikan sesuatu..
18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah
:garfield.. comey sgt2... rase nak peluk2 je... time2 ni teringat kat nyonyok...
19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah
:bile dpt balik umah, peluk mak abah n adik2... bile dpt dgr suara abg
20.Hari ini
:saya sedih sgt.. huhu.. tension2.. byk mende nk kne pikir
21.Malam ini saya akan
:skg ni dah kul 1:41am... xley tdo.. kne marah... huhu
22.Esok pula saya akan
:meeting group transport (bincang tajuk + content) + meeting class utk cnfrm kan tajuk transport + malam menyambut dak2 junior + tunggu abg... huhu
23.Saya betul-betul inginkan
:abg x marah lagi.. huhu...
24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini
:teruskan usaha!!!! tggl 2 sem je lagi....
25.Pusat membeli-belah atau arked permainan
:suke je g shopping.. hehe
26.Makanan Barat atau Jepun
:dua-dua boleh
27.Bilik yang terang atau gelap
:samar2.. lebih romantik... wahhh~~
28.Makanan segera adalah
:maggi.. biase la, student... lg2 time PTPTN x masuk lagi
29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
: nak tgk cite transformer + syurga cinta.. hehe


No comments:

Post a Comment