Wednesday, March 02, 2011

Home » » Dah rasa gerak2 ke???~~~

Dah rasa gerak2 ke???~~~

Assalamualaikum...

Di petang yang damai... Setelah usai menunaikan solat maghrib, aku sendiri di meja kecil meniti laman asmara..
sejak akhir-akhir ini, aku hanya bercinta dengan alam maya.. huhu... mana tak nye, beginilah nasib hidup berjauhan dengan suami... hehe.. bukan jauh pun, cuma aku kena outstation jauh sikit je.. masih dalam selangor... tapi, memang sangat penat travel sorang2 ni... (intro jiwang n sedih sikit, sebab terasa sangat rindu dengan pelukan suami).. huhu

ok ok... back to the topic!!!! 
semenjak berbadan dua ni, aku sering diterjah dengan persoalan-persoalan berkaitan dengan baby.. antaranya;
1. dah buat buku merah??? (p/s: buku merah tu, buku rekod cek klinik kerajaan setiap bulan)..
2. dah berapa kali cek??? 
3. alahan teruk tak???
dan, aku telah berjaya menjawab semua soalan dengan baik...
kalau la ni termasuk dalam soalan SPM,
confirm aku dapat semua A.. hehe..

dan, soalan yang paling dorang nak tau,
baby dah gerak2 dalam perut???
erk~~~ camnelah aku nak tau baby tu gerak ke x??
cuma yang aku tau, kadang-kadang
 terasa sangat sakit, perut tegang, sakit pinggang...
kalau macam tu, maksudnya baby tengah bergerak kot.. hehe..

macamane nak tau baby kite gerak2 dalam perut??? 
ada sesape tau???
usia kandungan baru 4bulan 25hari..

sabar menunggu detik kelahiran=)

No comments:

Post a Comment