Thursday, March 03, 2011

Home » » Tension!!!!!!

Tension!!!!!!

Assalamualaikum..

Seharian kita sibuk megejar harta dunia... mencari wang ringgit.. 
tugas aku ni mengupdate dan baiki pelan-pelan rancangan tempatan..
kadangkala terasa sangat tension..
mane tak nye,
cuba bayangkan... 

janji meeting pukul 9..
pegawai2 tu plak datang pukul 10 lebih..
ada jugak yang datang pukul 11... 
pastu, bile laptop aku tetibe hang,
dorg perli2.. padahal hang sekejap je, sebab nak update mende alah tu...
"macam ni, lambat la.. baru BP1 ni.. bile nak siap???"

What The ***************!!!!!!
huh, sabar je la~~~~

pegawai2 ni memang suka mentensionkan aku..
asyik panggil2 name aku..
konon2 nak pastikan aku ok..
padahal, memang aku x ok pon!..

eeeeeeeeeeeee.........
fffffffffffffffffffffffff...........
gggggggggggggg...........


harini memang tension!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment