Friday, January 06, 2012

Home » , » Ustaz Azhar Idrus

Ustaz Azhar Idrus

Assalamualaikum..

Harini, keluar satu artikel yang lebih kurang boleh dikategorikan sebagai fitnah kepada Ustaz Azhar Idrus ni.. Tajuk dia,  Ustaz Azhar-apa buat dalam tandas wanita di Masjid Jambu Bongkok?




   
 Copy Paste dari Blog Beliau
"Bongkok,Marang,Terengganu ( di Jambu Bongkok ada satu sahaja masjid) dan apa keperluan Azhar dikatakan berada dalam tandas wanita di masjid itu dan dalam masa yang sama turut ada seorang wanita lain didalam tandas tersebut?



Kelibat Azhar itu disedari oleh penduduk kampung dan memangil beliau keluar dan Azhar dikatakan memberikan alasan untuk mengambil wuduk.Wuduk untuk sembahyang apa pada jam lebih kurang 1.00 pagi itu dan kenapa menggunakan tandas wanita sedangkan tandas lelaki bersebelahan?




Menurut sumber lagi, ketika Azhar berbual dengan penduduk kampung,kelihatan seorang perempuan keluar dari tandas yang sama dan bergerak ke tepi pantai dan katanya perempuan itu dikenalpasti adalah wanita muda dari Dungun,Terengganu?




Kita tidak menuduh apa-apa cuma mahu penjelasan daripada Azhar Idrus apakah peristiwa sebenarnya?Takkan sebagai Ustaz yang cukup dikenali ramai turut melakukan perkara mungkar?Takkan Ustaz yang mendapat bayaran mahal mengambil kesempatan untuk melakukan maksiat?




Selepas bersoal jawab dengan penduduk kampong,Azhar mengambil keretanya dan terus ke tepai pantai dan selepas jam 3.00 pagi,wanita muda yang keluar dari tandas tadi berjalan kaki untuk mengambil keretanya yang ditinggalkan di masjid,bila ditanya olah penduduk kampong beliau menjawab,cari kawan.Takkan jam 3.00 pagi cari kawan di tepi pantai?




Ada juga sumber yang memberitahu bahawa hari ini penduduk Jambu Bongkok yang selama ini cukup mengkagumi Azhar Idrus telah menanggalkan gambar-gambar Azhar yang selama ini dikagumi mereka.Mengapa penduduk kampong ini bertindak demikian?




Dan kalau kita berkesempatan singgah di masjid itu dan berbual dengan orang kampong nama Azhar bukan lagi menjadi ikon tetapi disebut dengan berbagai-bagai gelaran. Dan kita peringatkan Azhar Idrus, makin tinggi ilmu agama (kalau ada) makin banyak dugaan Tuhan berikan.Jangan pula makin tebal serban maka begitu juga tebal dosa-dosanya."
korang boleh la klik link unuk ke blog si penulis.. kalau tak nak pon xpe, saya ada print screen tulisan blog dia.. klik gambar untuk melihat lebih jelas...
Semua pihak yang menentang kerajaan Malaysia, akan ditimbulkan dengan satu cerita dan kisah seks.. hurm.. tak habis-habis..

Meh tengok video ni.. nak tahu sangat kan biodata Ustaz Azhar Idrus... haa, dengar ni elok-elok

# Bersekolah di Sekolah Inggeris Sultan Sulaiman Kuala Terengganu hingga Tingkatan 6.
# Pernah menjadi seorang guru muzik pada tahun 1985
# Mulai belajar agama sekitar tahun 1990.
# Belajar secara talaqqi lebih kurang dengan lapan orang guru dalam tempoh 12 tahun.
# Antara guru beliau ialah Tuan Guru Haji Muhammad Zin Pondok Lubuk Pandan Wakaf Tapai.
Sumber: UstazAzhar.Net

Fikir-fikirkanlah... anda semua dikurniakan akal yang sangat baik untuk berfikir..
Sekian, wassalam..

1 comment:

  1. Nasib baiklah, UAI ni tabah dan sabar. Kalau tak, dah disekeh-sekehnye kepala pemfitnah tu. Dunia-dunia ..

    ReplyDelete